Rukhsaar
Administrator
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 15:17, 30 Sie 2006 Temat postu: Regulamin - koniecznie przeczytaj |
|
|
Kategorycznie jest zabronione:
1. Umieszczanie treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK. Dotyczy to w szczególności:
- wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników forum,
- wypowiedzi skierowanych do osobowości prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych etc.
2. Umieszczania treści wulgarnych, przez co rozumie się:
- niewyszukane słownictwo,
- pornografię,
- przemoc i treści drastyczne.
3. Uprawiania i propagowania piractwa, przez co rozumie się m.in.:
- łamanie praw autorskich lub umożliwianie tego innym, czyli:
* udostępnianie cracków, seriali, keygenów, loaderów, regkeyów,
* udostępnianie innego nielegalnego lub nielegalnie uzyskanego oprogramowania,
* udostępnianie informacji pozwalających użytkować lub w oczywisty sposób zdobyć rzeczy wcześniej wymienione,
* pytanie o informacje umożliwiające zdobycie/użytkowanie rzeczy wcześniej wymienionych,
* przypisywanie praw autorskich osobom, którym one nie przysługują.
4. Umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem (nieujętych w punktach 1-3), np. propagowania niedozwolonych substancji/praktyk, rozważania sposobów oszukiwania firm/instytucji.
5. Ustalenia powyższe (punkty 1-4) stosują się do treści werbalnych i niewerbalnych (słów, obrazków, filmów, nagrań dźwiękowych etc.) i dotyczą:
- wypowiedzi użytkownika na forum oraz wszelkich pól w profilu pozostawionych do jego dyspozycji (pseudonim, podpis, awatar etc.),
- podawanych przez użytkownika odnośników do innych stron www lub umożliwiania połączenia za pomocą jakiegokolwiek innego protokołu.
6. Niedopuszczalne jest także blokowanie w jakikolwiek sposób reklam w serwisie, a także ułatwianie tego procederu innym (na przykład przez pisanie postów typu 'jak zablokować reklamy w serwisie'). Serwis utrzymuje się tylko i wyłącznie z reklam, więc prosimy o wyrozumiałość.
7. Niedopuszczalne jest umieszczanie jakichkolwiek reklam bez wiedzy administratora.
Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy:
1. Unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych i/lub kwestii uznawanych na forum za oczywiste. By tego uniknąć, należy:
- użyć wyszukiwarki forum. Ilość tematów na forum jest ogromna i istnieje duża szansa, że ktoś zadał już pytanie, które chcesz zadać Ty.
- poszukać samodzielnie odpowiedzi za pomocą popularnych wyszukiwarek internetowych (www.google.com, [link widoczny dla zalogowanych]).
7. Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez moderatora.
8. Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku (w którym była o tym mowa) zamiast zakładać nowy.
9. Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!", "Co się dzieje?", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.
10. Nie zamieszczać linków do stron/plików mogących spowodować uszkodzenie bądź zawieszenie komputera/przeglądarki. W ekstremalnych przypadkach takie osoby będą banowane bez ostrzeżenia.
11. Powstrzymywać się od zamieszczania prywatnej korespondencji (e-maili, logów, PW, etc.) bez zgody rozmówcy.
12. Unikać zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów z rzędu - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "edytuj" (ikona edytuj w poście).
13. Powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go administratorowi/moderatorowi (ikona raportuj w danym poście).
14. Powstrzymywać się od zamieszczania postów nic niewnoszących do dyskusji, np. o treści "lol", "zgadzam się w pełni z przedmówcą", oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek (np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki forum/internetowej).
Kary i ograniczenia
1. Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez moderatorów.
2. Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, usuwane a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.
3. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.
Zablokowanie dostępu do forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
* czasowy określony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas określony przez moderatora w momencie zablokowania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane.
* czasowy nieokreślony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany. :-)
* permanentny - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rukhsaar dnia Sob 21:28, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|